Darbnīcu apraksti

IT izmantošana fizikas mācību procesa dažādošanai (Loreta Juškaite).
Dažas idejas, kā izmantojot ActivInspire un MS Excel piedāvātos rīkus, dažādot mācību procesu. Kā vizualizēt mācāmo vielu. Kā padarīt interesantākus standarta uzdevumus, kas ļautu vairāk ieinteresēt un motivēt skolēnus (daži piemēri). Testi- vienkāršs , bet efektīvs veids, kā noskraidot klases zināšanu līmeni un veikt formatīvo vērtēšanu. Dažas idejas kā testus veidot un kā izmantot mācību procesā.

3D printēšana skolās (Kristaps Bumbulis, Mass Portal klientu atbalsta vadītājs, MassPortal klase).
Ievads 3D printēšanā skolām ar Latvijā ražotajiem Mass Portal 3D printeriem.
Darbs ar programmatūru, printēšanas materiāliem, objektu pēcapstrāde.
3D printēšana dažādos mācību priekšmetos.
Praktiska demonstrācija un jautājumi / atbildes.

Scratch programmēšanas valodas lietojuma iespējas (Imants Gorbāns).
Scratch ir Masačūsetas Tehnoloģiskā institūta projekts (ASV, top augstskola) un domāts vienkāršai, intuitīvai iesaākšanai, pirmajiem soļiem (pirmās klasītes vai 1. mēnesis vecākiem bērniem), var lietot dažādās OS, arī pārlūkprogrammā. Scratch, protams, nav alternatīva plaši pazīstamajam un veiksmīgajam Java projektam Start IT, bet var to lieliski papildināt mācību sākotnējā posmā. Jebkurā gadījumā ir labi piedāvāt programmēšanas valodas un vides izvēli, demokrātisku dažādību.

Google SketchUp - 3D modelēšanas programmas izmantošana sākumskolas un pamatskolas skolēniem (Anita Pūce).
Google SketchUp - 3D modelēšanas apmācība tiek piedāvāta sākumskolas un pamatskolas skolēniem (4. – 7.klase).
Skolēni gūst pirmās iemaņas telpiska objekta veidošanā, izmantojot datorprogrammu.
Sadarbībā ar mājturības un tehnoloģijas skolotāju tiek veidoti kopīgi darbi, tā skolēniem nonākot no projekta līdz gala rezultātam.

Vernier sensori un LEGO Education robotika, to savietojamība un izmantošana mācību procesā" (Indra Upeniece, Ģirts Čamanis).
Nodarbības laikā būs iespēja iepazīties ar LEGO Education robotiku, tās darbības iespējām un izmantošanu mācību procesā. LEGO Education robotikas savietojamība ar Vernier ražotājfirmas sensoriem dod iespēju plašākam tās pielietojumam fizikas, ķīmijas un bioloģijas nodarbībās. Demonstrējumi un prakstiska darbošanās - nodarbības laikā modelēsim paraugstundu fizikā ar tēmu "Kompass". Izmantojot inovatīvus mācību līdzekļus, padarīsim mācību procesu interesantāku!
Nodarbību vada LEGO Education pārstāvis Latvijā Ģirts Čamanis un Vernier sensoru pārstāve Latvijā Indra Upeniece.

Cilvēka 3D skenēšana tehnoloģiju, dizaina, mākslas un pielietojuma aspektā (Inga Dāboliņa).
Līdz šim apģērbu konstruēšanas praksē tiek izmantotas tuvinātas virsmu izklāšanas metodes, ko mēs pazīstam kā piegrieztņu sistēmas. Progresīvākās no tām ir balstās uz zināšanām par cilvēka ķermeni un tekstilmateriālu īpašībām. Tomēr, tā kā tiek veidots nepastāvoša telpiska modeļa (apģērba) izklājums plaknē (konstrukcija), atgriezeniskā transformācija (gatavs apģērba modelis) nedod gaidīto rezultātu bez papildus koriģējošām darbībām (laikošana un piegrieztņu labošana). Rūpnieciskajās datorsistēmās tiek realizēta apģērbu projektēšana 2D vidē; pastāvošie 3D risinājumi ir paredzēti tikai plaknē veidoto piegrieztņu kontrolei uz virtuāla manekena. Cilvēka 3D skenēšana paver virkni iespēju antropometrisko datu iegūšanai un pielietojumam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru